Great Open House dla Alima Gerber

Pod hasłem „Menu Smakosza – Dorosłe jedzenie na małe podniebienie” agencja Great Open House przeprowadziła dla Alima Gerber akcję mającą na celu zapoznanie Klientów z nowymi produktami linii „Menu Smakosza”.

Podstawowym celem akcji było zapoznanie Klientów z nowymi produktami i zachęcenie ich do zakupu, a co za tym idzie zwiększenie sprzedaży. Cel ten realizowano poprzez degustację nowych produktów linii Alima Gerber – „Menu Smakosza – Dorosłe jedzenie na małe podniebienie”. Grupą docelową, do której kierowano komunikat, byli rodzice najmniejszych smakoszy. Degustacje deserów oraz koktajli z nowej linii Alimy Gerber – „Menu Smakosza” oraz towarzyszące im działania animacyjne na wszystkich produktach z tej linii odbyły się na terenie hal Cash & Carry i hipermarketów w całym kraju. Akcja była realizowana w dniach od 22 września do 21 października bieżącego roku. Agencja Great Open House jest jedną z trzech firm wchodzących w skład Grupy Great. GOH specjalizuje się w marketingu bezpośrednim. Agencja znana jest z elastyczności, umiejętności szybkiego reagowania na potrzeby Klienta a także tworzenia strategii i realizacji projektów BTL w krótkim terminie. W skład Grupy Great, oprócz Great Open House, wchodzą jeszcze: firma Focus Advanced Sales Solutions, świadcząca usługi z zakresu outsourcingu sił sprzedaży i merchandisingu, oraz Target.


Więcej informacji: Marta Barlak magnifiCo PR 0 609 77 10 88