Tajemniczy Gość odwiedza lokale

Diageo Polska w ramach Programu Johnnie Walker Master of Bar Administration rozpoczyna drugi etap badania Mystery Shopper Diageo Polska, producent jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie (między innymi Johnnie Walker, Smirnoff, Bailey’s), w ramach Programu Johnnie Walker Master of Bar Administration rozpoczyna drugi etap badania Mystery Shopper, który ma na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej przez wytypowanych barmanów – uczestników Programu w trakcie trwania tegorocznej edycji Akademii JW MBA. Akcja prowadzona jest w wybranych restauracjach, klubach i pubach współpracujących z firmą Diageo Polska. Już kilka miesięcy temu, w tajemnicy przed uczestnikami Programu JW MBA, w wybranych przez Diageo Polska lokalach zagościli audytorzy. Dzięki temu trenerzy największego w Polsce programu lojalnościowo-szkoleniowego skierowanego dla barmanów mogli zaktualizować swoją wiedzę na temat standardów barmańskich oferowanych przez polskie lokale. Przeprowadzony w ramach Johnnie Walker Master of Bar Administration audyt umożliwił analizę umiejętności poszczególnych barmanów, ich świadomości, kultury i wiedzy z zakresu miksologii i znajomości produktów z portfolio firmy Diageo Polska, a w szczególności rodziny Johnie Walker. Wprowadzenie sesji wyjazdowych, podczas których trenerzy prowadzili zajęcia bezpośrednio w miejscach pracy barmanów jest nowoczesną formą współczesnych programów lojalnościowo – szkoleniowych. Sytuacje zaistniałe podczas realizacji zamówień były następnie analizowane na wspólnych zajęciach z dziedziny merchandisingu podczas kolejnych dwóch sesji. Obecnie, wybrane lokale i pracujący w nich barmani zostaną ponownie poddani ocenie „Tajemniczego Gościa”, który zawita do lokali wytypowanych przez Diageo Polska. Tajemniczy wysłannik przede wszystkim sprawdzi przestrzeganie zasad merchandisingu (przekazanych podczas poszczególnych zajęć) oraz standardów barmańskich i ogólnego profesjonalizmu. Shopper oceni obsługę, kulturę bycia oraz profesjonalizm działania. Podczas wizyty tajemniczego gościa, każdy oceniany barman uzyskuje cztery noty (każdy element oceniany jest od 0 do 5 punktów). Badanie ma na celu zwiększenie efektywności systemu informacyjnego dotyczącego jakości obsługi gości w barach przez barmanów biorących udział w Programie JW MBA. Pozwoli na poprawę efektywności obsługi gości oraz umożliwi racjonalne oszacowanie inwestycji przeznaczanych na szkolenia i rozwój poszczególnych barmanów. Niewątpliwie, jego najważniejszą zaletą jest obiektywizm – audytorzy zbierają jedynie fakty, oceniają to, co widzą w danym momencie. Podstawowym zadaniem przeprowadzanego przez Diageo Polska audytu jest określenie rzeczywistego poziomu jakości obsługi klientów przez barmanów biorących udział w Programie JW MBA. Akcja Mystery Shopper dostarczy nam obiektywnych informacji oraz pozwoli na wygenerowanie wskazówek mających na celu ulepszenie naszej współpracy z lokalami. Wszystkim nam zależy bowiem na odpowiednio wysokiej jakości obsługi klientów, podkreśla Katarzyna Woods, Trade Marketing Manager On Trade, odpowiedzialna z ramienia Diageo Polska za realizację III edycji Programu Johnnie Walker Master of Bar Administration. Badanie Mystery Shopper prowadzone w ramach Programu Johnnie Walker Master of Bar Administration realizowane jest w sześciu miastach Polski – Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Gdańsku. Obejmuje ponad stu barmanów pracujących w lokalach współpracujących z Diageo Polska. Zakończenie akcji przewidziane jest na początek września 2006 roku.


Dodatkowych informacji udziela: Grzegorz Zięba Dyrektor HoReCaDi Entertainment Group e-mail: grzegorz@entertainment.pl tel. + 48 501 245 011 www.entertainment.pl


Przeczytaj poprzedni wpis:
Czy trzeba zwiększać wartość początkową

Przepisy ustaw podatkowych nie uważają wydatków na ulepszenie środków trwałych za koszty uzyskania przychodów. Powiększają one ich wartość początkową, stanowiącą podstawę naliczania odpisów amortyzacyjnych. Wydatki te stają się więc kosztem...

Zamknij