Jakość za rozsądną cenę

Przy wyborze ośrodka szkoleniowego właściciele firm na ogół kierują się doświadczeniami własnych pracowników oraz opiniami zaprzyjaźnionych przedsiębiorców przedsiębiorców branż. Najczęściej decydują się na te, z których usług już korzystały i były zadowolone. Jeśli pierwszy raz mają kontakt z jakimś ośrodkiem, najpierw wizytuje go pracownik firmy, który na miejscu porównuje ofertę z rzeczywistością. Należy przede wszystkim zwrócić uwagę na relacje z przedstawicielami ośrodka. Sprawność organizacyjna, gotowość dostosowania się do naszych oczekiwań, profesjonalna obsługa. Większość firm nie jest zainteresowana ekskluzywnymi hotelami ani wysokiej klasy ośrodkami. Na szkolenia jest przeznaczony określony budżet. Jednak ważną sprawą jest dla nich dobra jakość za rozsądną cenę. Sala konferencyjna powinna być na tyle przestronna, aby możliwe było dowolne ustawianie stołów. Musi być wyposażona w niezbędne rozwiązania technologiczne, potrzebne do prezentacji i szybkie łącza internetowe oraz wyposażenie do prowadzenia dyskusji i pracy w grupach. Jeśli sala pomieści 100 osób, to oczekuje się, że tyle samo miejsc noclegowych jest w ośrodku lub jego pobliżu. Duże znaczenie dla firm ma współpraca z przedstawicielami ośrodka. Odsyłanie do różnych osób zajmujących się konkretnymi zadaniami nie jest dobrym sygnałem. Najlepiej, jeśli właściciel ośrodka wyznaczy tak zwanego opiekuna, z którym prowadzi się uzgodnienia i który jest obecny w czasie konferencji.

Przeczytaj poprzedni wpis:
Uważaj, jaki weksel podpisujesz

Weksel to dokument szczególny – przy jego podpisywaniu należy zachować wyjątkową ostrożność. Zobowiązuje osoby na nim podpisane do zapłaty pewnej kwoty. Można go wystawić niezależnie od innych relacji handlowych, choć...

Zamknij