Godła Firma Przyjazna Klientowi przyznane

15 marca 2010r, w czasie uroczystej Gali towarzyszącej Kongresowi Sprzedaż zostały wręczone prestiżowe Certyfikaty Programu Firma Przyjazna Klientowi. Szesnastu nowych Laureatów może od dzisiaj posługiwać się przyznanym Godłem przez okres dwunastu miesięcy.

Program Certyfikacyjny Firma Przyjazna Klientowi już od siedmiu lat wyróżnia organizacje, którym nieobca jest maksyma „klient nasz pan”. Program organizowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania cieszy się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorstw i instytucji, dla których obsługa klienta stanowi priorytet. Prestiżowe Godło, które otrzymują najlepsi uczestnicy programu to gwarancja przyjaznej i profesjonalnej obsługi klienta.

W czasie dzisiejszej Gali Certyfikat otrzymało szesnaście organizacji:

BTInfo Biuro Tłumaczeń, Sunrise System sp. z o.o., Kontekst HR, Wanzl, TP S.A., IREKO Fabryka Adrenaliny, Szkoła Języków Obcych Dialog, General Logistics Systems Poland Sp. z o.o., Dentalux, Adliner Sp. z o.o., GDN Airport Services Sp. z o.o., Galeco Sp. z o.o., PEWiK Sp. z o.o., SAS Institute Sp. z o.o., Bibby Financial Serivces, Black Point.

Program Certyfikacyjny Firma Przyjazna Klientowi skierowany jest do przedsiębiorstw i instytucji, które chcą potwierdzić wysoką jakość obsługi klienta oraz uzyskać cenne dane i rekomendacje dotyczące całościowej polityki zarządzania relacjami z klientem. Organizacje, które zdecydują się na uczestnictwo w Programie przechodzą szczegółowy audyt, którego celem jest przeprowadzenie diagnozy obsługi klienta w firmie. Każdy z uczestników Programu otrzymuje również raport, w którym zawarte jest podsumowanie prowadzonego badania oraz rekomendacje, które mogą służyć ulepszeniu polityki zarządzania relacjami z klientem w przyszłości. Wielką zaletą poddania się audytowi jest możliwość porównania się z innymi podmiotami, które również przeszły audyt, a przez to bardziej obiektywne spojrzenie na prowadzone działania.

Program nie kończy się jedynie na samym badaniu client service – jego celem jest również promocja nowoczesnego podejścia do obsługi klienta. Model ewaluacji firmy w Programie Firma Przyjazna Klientowi składa się z dwóch uzupełniających się części. Pierwszą z nich jest wywiad kwestionariuszowy Customer Care Index© służący do samooceny organizacji. Jest on następnie weryfikowany przez audyt ekspercki, badania Mystery Client oraz badania satysfakcji klientów. Godło FPK uzyskują organizacje, które spełnią najwyższe standardy prowadzenia polityki obsługi klienta.

Więcej informacji o programie na stronie Programuoraz pod numerem telefonu (22) 314 14 20

Więcej w klient, obsługa klienta
Gdzie są dziury, przez które uciekają ci klienci?

Wyobraź sobie, że twoja firma to wanna, a klienci to woda. Bardzo starasz się, by zwiększał się poziom wody w wannie. Pracujesz naprawdę ciężko, wylewasz do wanny pełne wiadra. Tymczasem...

Zamknij