Bez strony w sieci nie zaistniejecie!

Jak podaje „Puls Biznesu”, aż połowa polskich firm nie ma żadnego serwisu WWW. Tymczasem, jak przypomina Mohammad Gawdat, szef Google na rynki wschodzące, 40 proc. konsumentów szuka informacji w internecie. Zdaniem Gawdata, polskie firmy (małe i średnie) muszą zaistnieć online.

Firma, która nie ujawnia się w sieci jako sprzedawca danego towaru, z góry rezygnuje z tej części potencjalnych klientów. Polscy przedsiębiorcy uznają jednak, że jeśli nie prowadzą handlu online, nie potrzebują stron internetowych – zauważa Mohammad Gawdat.

Aż 66 proc. firm, które nie posiadają witryny, nie zamierza jej tworzyć w ciągu najbliższego roku, 36 proc. uważa, że ich działalność nie wymaga posiadania strony WWW, 21 proc. ma stałych klientów i nie szuka nowych. Tylko 8 proc. nie ma pieniędzy na witrynę. Wyniki badań przeprowadzonych dla Google są zaskakujące. Wygląda bowiem na to, że firma bez strony internetowej jest jak biznesmen bez wizytówki.

Źródło: Puls Biznesu

Więcej w sieć, strona internetowa
GPW – nowy projekt od SMI

SUPERMEDIA Interactive uruchomiła nowy projekt dla Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Serwis Catalyst związany jest z otwartym w zeszłym tygodniu nowym rynkiem obligacji GPW. Serwis Catalyst prezentuje nowy rynek GPW...

Zamknij