3000 osób w kilkanaście godzin

Ponad 3000 osób w ciągu kilkunastu godzin zarejestrowało się na stronie www.poznajsekret.pl. Poznaj Sekret jest akcją wirusową organizowaną przez, znane z nietypowych działań marketingowych, Wydawnictwo Złote Myśl. Uruchomiona akcja ma za zadanie w oryginalny sposób promować premierę kolekcji książek motywacyjnych znanego i szanowanego na całym świecie Autora. Nazwisko autora jest owiane tajemnicą.

Przygotowana przez Wydawnictwo strona ma charakter multimedialny i skupiona jest wokół „Loży Wtajemniczonych” – osób, których życie i dokonania stanowiły źródło wiedzy dla Autora publikacji. Loża Wtajemniczonych to także osoby, które korzystały lub korzystają z tej wiedzy do osiągania osobistych sukcesów. Każdy z użytkownik może dołączyć do Loży Wtajemniczonych i zapraszać do niej swoich znajomym. Osoby aktywnie polecające akcję będą mieć możliwość otrzymania kolejnych części przygotowywanej kolekcji za darmo w formie elektronicznej.

Tajemniczy charakter akcji będzie trwał do końca sierpnia. 1 września planowane jest ujawnienie zarówno Autora, jak i całej kolekcji książek, nie publikowanych do tej pory w Polsce, a znanych na całym świecie.

Poprzez organizację akcji Poznaj Sekret, chcemy dotrzeć do jak największej liczby osób z pozytywnym przekazem. Naszym zadaniem, jako wydawnictwa Złote Myśli, jest pomagać ludziom osiągnąć sukces, realizować swoje cele i motywować do twórczego działania. Naszą misję wcielamy w życie od ponad 5 lat. Wierzymy, że w ramach uruchomionej akcji zbierzemy minimum kilkadziesiąt tysięcy osób, którym zależy na osobistym rozwoju – mówi Mateusz Chłodnicki, Wiceprezes Wydawnictwa.

Na pytanie dlaczego akcja owiana jest taką tajemnicą i kiedy będzie wiadomo coś więcej, odpowiada Mateusz Chłodnicki – Gdy tylko znaleźliśmy się w posiadaniu oryginału treści, którą chcemy udostępnić naszym Czytelnikom, wiedzieliśmy, że jest to coś wyjątkowego. To kolekcja książek niezwykle cenionego autora, na którego powołują się takie znane nazwiska jak Brian Tracy, czy Anthony Robbins. Na dodatek odkryliśmy, że te książki nie zostały do tej pory w całości przetłumaczone i wydane w Polsce. Dlatego też postanowiliśmy podejść do sprawy także w wyjątkowy sposób. Mogę zdradzić tylko tyle, że osobiście jestem przekonany, że ta wiedza wdrożona w życie może w bardzo pozytywny sposób wpłynąć na życie wielu osób.”

Do promocji akcji włączyło się także kilka tysięcy Partnerów Wydawnictwa Złote Myśli. Wydawnictwo szacuje, że do końca sierpnia, w Loży Wtajemniczonych powinno być zarejestrowanych przynajmniej 50 tys. osób.

Więcej w marketing, wydawnictwo
To ludzie tworzą miejsca

Czwartego sierpnia bieżącego roku, już po raz trzeci, przedstawiciele wielkopolskiego środowiska PR i marketingu spotkali się w ramach cyklu Poznań PR. Tym razem głównym tematem był marketing miejsc. Spotkanie, siłą...

Zamknij