Nowy świat Jupika

Z myślą o dobrej zabawie, firma Kofola – producent niegazowanego napoju dla dzieci z zawartością soku owocowego Jupik, uruchomiła właśnie nową stronę internetową. Serwis dostępny pod adresem www.jupik.com stworzony został specjalnie dla dzieci przez agencję interaktywną OS3 multimedia, która stworzyła świat zabawy bezpieczny dla najmłodszych odbiorców.

Podstawowym celem serwisu jest stworzenie, poprzez różne formy rozrywki (gry, filmiki, komiks), Internetowej społeczności łączącej dzieci z całej Polski, przy jednoczesnym zapewnieniu rodziców, że ich pociechy mogą swobodnie i bezpiecznie poruszać się w internetowym świecie Jupika.

„Społeczności internetowe stały się w dzisiejszych czasach codziennością. Niestety większa część z nich nie jest dostosowana pod względem bezpieczeństwa do użytku przez dzieci. Naszym celem było stworzenie interesującego i wiarygodnego serwisu, który poprzez rozrywkę daje dzieciom możliwość rozwoju osobistego. Chcemy, aby marka Jupik kojarzona była ze świetną zabawą” – powiedziała Patrycja Giurko, Brand Manager Kofola Group.

www.jupik.com wykorzystuje wiele form animacji, przenosząc dziecko w bajeczny świat rozrywki. Młodzi Internauci mogą na bieżąco śledzić losy bohaterów Jupikowego komiksu, co tydzień obejrzeć nowy, animowany odcinek z przygodami Jupik Team’u lub zagrać w jedną z licznych na stronie gier. Stając się członkiem klubu Jupik Team dzieci otrzymują pełny dostęp do serwisu i mogą w pełni korzystać z atrakcji. Każdy użytkownik, zapraszając przyjaciół ma możliwość utworzenia własnego, jedynego w swoim rodzaju teamu.

„Dzieci i młodzież to bardzo specyficzna, rzekłbym nawet trudna bo bardzo wyczulona i uważna grupa docelowa. Mamy jednak wieloletnie doświadczenie w tworzeniu kampanii skierowanych do najmłodszych, dlatego wspólnie z Kofolą bardzo szybko ustaliliśmy ostateczny kształt serwisu poświęconego marce Jupik. Jego podstawowymi założeniami były edukacja przez zabawę, bezpieczeństwo oraz rzetelne i praktyczne informacje zarówno dla naszych ostatecznych odbiorców- dzieci i młodzieży, jak i rodziców” – dodał Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.

Strona pełni także funkcję edukacyjną. Drużyna Jupika służy przydatnymi radami dla najmłodszych, na przykład jak założyć własnego bloga lub personalizować swój komputer. Twórcy strony nie zapomnieli także o dziale przeznaczonym specjalnie dla rodziców. Na www.jupik.com mogą oni znaleźć przydatne dla siebie informacje pomocne w zapewnieniu swoim podopiecznym bezpieczeństwa w sieci takie jak zabezpieczenie komputera przed niepożądanymi dla dzieci treściami (filtry) czy sprawdzanie aktywności dziecka w Internecie, a także pomysły jak ciekawie zorganizować czas i rozwijać zainteresowania pociech.

Od 26 marca nowa strona będzie wsparta dwutygodniowa kampanią reklamową w następujących witrynach: ArboKids, Bajo.pl, Kaczordonald.pl, dzieci.wp.pl, GRYzonie.pl.

Kofola jest jednym z najważniejszych producentów napojów bezalkoholowych w Europie Środkowej. Firma działa w Czechach, na Słowacji, Polsce i na Węgrzech, a także eksportuje swoje produkty do innych krajów. W Polsce w 2005 roku otworzony został nowoczesny zakład produkcyjny w Kutnie.

Portfolio produktów Kofoli obejmuje tradycyjny, oparty na oryginalnym przepisie napój typu cola – Kofola, linię napojów owocowych Jupí, syropy i koncentraty, napój dla dzieci Jupík, naturalną wodę źródlaną Rajec, napój winogronowy Top Topic, RC Cola – oryginalną amerykańską recepturę, Capri Sonne i Chito Tonic.

W Polsce Kofola oferuje soki, nektary i napoje pod marka Jupi oraz napoje dla dzieci pod marka Jupik oraz napoje owocowe Capri Sonne.

Agencja interaktywna OS3 multimedia specjalizuje się w tworzeniu strategii, budowaniu wizerunku Klienta oraz kształtowaniu trwałych więzi z otoczeniem poprzez Internet i nowe media. Wśród stałych Klientów agencji są takie firmy i marki, jak: Coty, Kofola, Tissot, Tchibo, Era, Sony, 7Days, Altadis, Bols, Bakoma, Tally Weijl, Reporter, Mieszko, ING Bank Śląski, TelePizza, US Pharmacia, czy Black Red White. Więcej informacji: www.os3.pl.

Dodatkowe informacje: Agnieszka Nowak OS3 multimedia e-mail: a.nowak@os3.pl Ewa Pater Ciszewski Public Relations e-mail: epater@publicrelations.pl www.ciszewskipr.pl

Więcej w e-marketing, kampania reklamowa
Technologie Web 2.0 w biznesie

Około 54 proc. dużych korporacji oraz 74 proc. firm zatrudniających mniej niż 500 pracowników korzysta z technologii opartych na Web 2.0 - wynika z raportu Awareness. Badania wskazują, że najczęściej...

Zamknij