Bank Pocztowy z magnifiCo PR

Agencja magnifiCo wygrała konkurs ofert na obsługę Banku Pocztowego S.A. w zakresie Public Relations.

„Umowa obejmuje przede wszystkim podtrzymywanie i dalszy rozwój dobrych relacji Banku Pocztowego z mediami. Do zadań agencji należeć będzie m.in. prowadzenie biura prasowego, bieżące relacje z mediami oraz wsparcie wszystkich wydarzeń specjalnych banku” – mówi Robert Skrzypek z Banku Pocztowego.

Pierwszym zadaniem agencji będzie oprawa medialna uroczystości wręczenia nagród w ogólnopolskim konkursie „Znajdź swój Bank na Poczcie”, która odbędzie się w Bydgoszczy.

„Bank Pocztowy, to obecnie jeden z nielicznych banków w całości z polskim kapitałem. Aktualnie znajduje się w fazie dynamicznego wzrostu” – mówi Michał Kreczmański z magnifiCo. „Już choćby z tego względu współpraca z Pocztowym to dla nas duże wyróżnienie i duże wyzwanie”.

Więcej w PR
7 metod walki o pracownika

Jak podsumowuje portal www.idg.pl, powołując się na artykuł pt.: Thomasa Hoffmana "New Weapons to Fight the Talent Wars in "08" z tygodnika Computerworld. Od kilku lat popyt na pracowników IT...

Zamknij