Jarexs wdrożył TETA CRM

Przedsiębiorstwo Usługowe Jarexs Sp. z o.o. zakończyło wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie relacjami z klientami TETA CRM. TETA CRM (Customer Relationship Management) został wdrożony w centrali firmy w Legnicy. System wspiera proces zdobywania nowych klientów, zwiększenia satysfakcji odbiorców oraz budowania ich lojalności. Zawiera 4 główne bloki funkcjonalne: pozyskiwanie klientów, bieżąca obsługa klientów, utrzymanie klientów i obsługa cyklu sprzedaży. Zapewniają one obsługę działań marketingowych, handlowych i serwisowych. – Ze względu na kompleksowość naszej oferty, potrzebowaliśmy profesjonalnego systemu wspomagającego nasze relacje z klientem. Poprzez zastosowanie nowoczesnych rozwiązań chcemy być konkurencyjni i oferować wysoką jakość usług – podkreśla Robert Paliga, Dyrektor ds. Marketingu w Przedsiębiorstwie Usługowym „Jarexs” Sp. z o.o. Dodatkowo spółka Jarexs zakupiła bazę danych Microsoft SQL 2005, która jest wykorzystywana przez system TETA CRM. Prace wdrożeniowe zostały zakończone w styczniu 2007 r. protokołem odbioru wdrożenia.

TETA CRM CRM (Customer Relationship Management), to model zarządzania, w którym w centrum zainteresowania organizacji znajduje się Klient, a priorytetowym zadaniem jest kształtowanie właściwych relacji z nim. Efektem zastosowania CRM jest wsparcie procesu zdobywania nowych klientów, zwiększenie satysfakcji odbiorców oraz budowanie ich lojalności. Aplikacja TETA CRM umożliwia realizowanie strategii CRM w firmach działających na rynku przedsiębiorstw i instytucji. Narzędzie to zostało stworzone w technologii .NET i Microsoft SQL Server. System stanowi wsparcie dla działów marketingu, pozwala na planowanie, organizowanie oraz badanie skuteczności prowadzonych działań. Jest również przydatny w procesach handlowych, aplikacja rejestruje przebieg kontaktów handlowych, daje możliwość tworzenia różnorodnych analiz sprzedaży, pozwala też na kontrolę wyników pracy handlowców. Dla działów serwisowych to szansa na zaoferowanie lepszej obsługi po sprzedaży. Aplikacja CRM pozwala także na szczegółową analizę efektywności dla zarządu i kierownictwa firmy.


Dodatkowych informacji udzielają: Agata Gąsiorowska TETA SA: tel. (071) 323 41 41 tel. kom.: 601 181 184 e-mail: a.gasiorowska@teta.com.pl Tomasz Muchalski Everest Consulting Sp. z o.o.: tel. (022) 839 39 49 tel. kom. 504 212 463 e-mail: t.muchalski@everestconsulting.pl


Więcej w CRM, custommer relationship management, IT, Systemy CRM
ITCube CRM nagrodzony Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich Infosystem 2007

Niezmiernie miło nam poinformować Państwa, iż system ITCube CRM został laureatem Złotego Medalu Międzynarodowych Targów Poznańskich Infosystem 2007. Jury doceniło rozwojowość branży systemów klasy CRM oraz najwyższą jakość oferowną przez...

Zamknij