EMPIK stawia na TETĘ

EMPiK zdecydował się na wdrożenie samoobsługowej platformy internetowej TETA HR Management, obsługującej „miękkie” obszary zarządzania zasobami ludzkimi.

EMPiK to jedna z najpopularniejszych sieci detalicznych w Polsce, oferująca produkty związane z kulturą, wiedzą i rozrywką: książki, muzykę, prasę, filmy, gry komputerowe i multimedia, artykuły papiernicze oraz hobbystyczne. Firma wybrała 8 aplikacji pakietu TETA HRM: moduł Administracyjny i kartoteki pracowników, e-raport, e–zarządzanie czasem pracy, e–urlopy, e–absencje, e– rekrutacja, e–oceny pracownika, e–szkolenia. Dzięki zastosowaniu technologii internetowej, użytkownicy łączą się z systemem z dowolnego miejsca wewnątrz lub na zewnątrz firmy za pomocą przeglądarki stron WWW. Głównym celem zastosowania rozwiązania HR jest wsparcie działów personalnych w procesie ocen pracowniczych, motywowania, premiowania oraz systemów szkoleniowych.

Wdrożenie obejmie centralę firmy w Warszawie oraz ponad 80 salonów na terenie Polski. System będzie kompatybilny z obecnie użytkowanym oprogramowaniem.

TETA HRM to pakiet aplikacji wspomagających „miękkie” obszary zarządzania zasobami ludzkimi. Jego użytkownicy mają wgląd w istotne informacje personalne dotyczące swojej osoby lub swoich podwładnych. Są to m.in. dane dotyczące czasu pracy, wykorzystania urlopów, kwoty wynagrodzeń, podatków i składek ZUS etc. System pozwala kierownikom efektywnie zarządzać podległymi im działami. Jego funkcje obejmują dostęp do informacji o podwładnych danego menedżera oraz tworzenie kalendarzy czasu pracy dla podległych mu działów.


Informacje o firmach: EMPiK, obecny od blisko 60 lat w polskim krajobrazie kulturalnym (wcześniej jako Kluby Międzynarodowej Prasy i Książki), oferuje najszerszy na polskim rynku wybór produktów z zakresu kultury, wiedzy i rozrywki. Obecnie działa już 86 nowoczesnych punków sprzedaży zlokalizowanych na terenie całej Polski oraz sklep internetowy www.empik.com. Oferta EMPiK-u jest nie tylko najbardziej wszechstronna, ale też uważnie dobrana pod względem tego, co najbardziej wartościowe, na najlepszym poziomie, najciekawsze, najbardziej dla czasie. Od chwili powstania, EMPiK intensywnie się rozwija. Finalizuje fazę rozwoju sieci sklepów w największych miastach Polski i otwiera kolejne salony w mniejszych miejscowościach (od 50 tys. mieszkańców). Często są to ośrodki, w których nigdy wcześniej mieszkańcy nie mieli dostępu do oferty dóbr kultury w tak szerokim zakresie. Dzięki usłudze „Kultura bez granic” klienci EMPiKu mają teraz dostęp do ponad 2 milionów tytułów zagranicznych w 92 językach. Wystarczy złożyć zamówienie na stronie empik.com lub bezpośrednio w salonie EMPiK w Punkcie Info.„Kultura bez granic” obejmuje literaturę, niszowe DVD i muzykę oraz multimedia w wersjach oryginalnych. EMPiK to nie zwykły sklep. To przede wszystkim instytucja, która w znaczący sposób, każdego dnia, przyczynia się do kreowania kulturalnego oblicza Polski. Wyróżnikiem EMPiKu na polskim rynku, elementem budowania unikalnej, przyjemnej atmosfery zakupów są spotkania z twórcami kultury. Gośćmi salonów są sławne postaci świata kultury: pisarze, muzycy, aktorzy.

TETA SA założona w 1987 roku jest wiodącym polskim producentem pakietów oprogramowania wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem. Podstawową ofertę tworzą dwa pakiety oprogramowania służące do wspomagania pracy służb finansowo-ekonomicznych, działów handlowych, zaopatrzeniowych, personalnych oraz produkcyjnych w przedsiębiorstwach: TETA Biznes Partner dla firm średniej wielkości i oparty na technologii Oracle pakiet TETA 2000, przeznaczony dla dużych przedsiębiorstw, o większych potrzebach informatycznych. W swojej ofercie firma posiada także zbudowane w oparciu o narzędzia i bazy danych Microsoft SQL Server 2000 rozwiązania: TETA CRM do zarządzania relacjami z klientami i wykorzystujący technologię hurtowni danych oraz system TETA Controlling przeznaczony do wspomagania służb finansowych w przedsiębiorstwach. TETA oferuje usługi konsultingowe, wdrożeniowe oraz integracyjne, które obejmują kompleksowo inwestycję w zaawansowane systemy informatyczne. Potencjał wdrożeniowy gwarantuje sprawne i skuteczne zbudowanie systemu informacyjnego, niezbędnego w nowoczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. W grudniu 2005 r. TETA z powodzeniem zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Pomoc techniczną oraz dodatkowe informacje o firmie i jej produktach można uzyskać w Internecie pod adresem: www.teta.com.pl, e-mail: kontakt@teta.com.pl, Infolinia: 0-71 323 41 11.


Dodatkowych informacji udzielają: Agata Gąsiorowska TETA SA: tel. (071) 323 41 41 tel. kom.: 601 181 184 e-mail: a.gasiorowska@teta.com.pl Tomasz Muchalski Everest Consulting Sp. z o.o.: tel. (022) 839 39 49 tel. kom. 504 212 463 e-mail: t.muchalski@everestconsulting.pl

Ostatnie zapytania:

  • teta empik
  • empik teta
  • teta hrm empik login
  • co to jest teta empik
  • teta logowanie pracowników
  • teta hrm empik
  • teta empik login
  • teta empik hr
  • teta aplikacja książki
  • hrm empik
Więcej w EMPIK, hr, hrm, TETA
TETA buduje grupę kapitałową

20 mln zł zamierza pozyskać TETA z nowej emisji akcji, postanowiło dzisiejsze Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy spółki. Środki te zostaną przeznaczone na akwizycje w kraju i zagranicą. Teta zamierza wyemitować 2...

Zamknij