Jak reklamować małą firmę budowlaną

Prowadząc nowoczesną firmę budowlaną musisz zadbać o właściwy marketing, niezależnie od tego, czy poszukujesz zleceń, czy też masz ich aż za dużo.

 

Większość małych firm remontowo-budowlanych bardzo skorzystała na boomie budowlanym sprzed roku. To klienci poszukiwali fachowców i czekali często po kilka miesięcy w kolejce na wykonanie usług. Obecnie, kiedy na rynku nastąpił znaczny spadek popytu, okazało się, że większość wspomnianych firm nie zadbała ani o swój wizerunek ani o odpowiednią reklamę.

Bądź zapamiętany

Prowadząc firmę remontowo-budowlaną powinieneś nie tylko zadbać o właściwą jakość i terminowość wykonywanych usług, ale także postarać się o odpowiedni marketing. Nie zawsze bowiem można liczyć na hossę na rynku. i kiedy przyjdą gorsze miesiące lub lata, warto, by klienci pamiętali o tobie i Twojej firmie.

Przystępując do planowania działań marketingowych musisz wziąć pod uwagę następujące ich elementy:

  • Jakość
    (dbałość o jakość usług jest istotnym elementem marketingu)
    Terminowość
  • Dbałość o kontakt z klientem
    (np. wizytówki, gadżety)
    Logo
  • (rzucające się w oczy logo z łatwą do zapamiętania nazwa firmy)
    Działania reklamowe:
  • ulotki
  • reklamę w prasie lokalnej
  • reklamę w internecie
  • reklamę w lokalnym radiu lub TV

Wszystkie te elementy będą razem pracować na utrwalenie w pamięci klientów Twojej firmy a także przyczynią się najprawdopodobniej do zadziałania najważniejszego chyba rodzaju reklamy na rynku tego typu usług – reklamy szeptanej.

Zapamiętaj:

  • Jakość: wysoka jakość i dbałość o szczegóły w przypadku usług remontowo-budowlanych pozostawia bardzo dobre wrażenie i skłania klientów do przekazywania sobie informacji o firmie. Na to, by usługa uznana została za usługę wysokiej jakości, wpływa nie tylko sam poziom wykonania robót ale także szczegóły – takie, jak: zabezpieczenie podług, ścian i sprzętów przed kurzem i farbą, pozostawienie po sobie idealnego porządku i czystości, a także np. unikanie wulgaryzmów w kontaktach pomiędzy pracownikami, czysta odzież robocza. Jednym z podstawowych wyznaczników jakości jest też terminowość.
  • Dbałość o kontakt z klientem: zawsze zostawiaj zadowolonym klientom kilka swoich wizytówek firmowych – to zaprocentuje w przyszłości.,
  • Logo: zamów u profesjonalistów proste ale rzucające się w oczy logo z nazwa firmy
  • Działania reklamowe: postaraj się – w zależności od możliwości finansowych – o ulotki reklamowe (kolorowe), reklamę w prasie lokalnej lub nawet lokalnym radiu lub TV. Obowiązkowo zadbaj o stronę internetową firmy! nawet, jeżeli jesteś firmą jednoosobową, i samodzielnie wykonujesz np. usługi murarskie czy malarskie itp. koniecznie zamów nawet prostą, ofertową stronę w Internecie. Obecnie każda osoba, która poszukuje towarów lub usług, w pierwszym rzędzie poszukuje ich na stronach internetowych. Jeżeli będzie taka możliwość, zamieść na stronie także swoje portfolio(np. w postaci zdjęć) i/ lub wypowiedzi zadowolonych klientów
  • Pamiętaj o zdjęciu – Twoje zdjęcie, umieszczone na ulotkach, w reklamach lub na stronie bardzo uwiarygodni Ciebie jako usługodawce. Ogłoszenie przestaje być dla klienta anonimowe – maja przed sobą konkretną osobę. Nie zapomnij o uśmiechu na fotografii!

 

 


 

Ostatnie zapytania:

  • reklama firmy budowlanej
  • jak zareklamowac firme budowlana
  • jak reklamować firmę budowlaną
  • jak prowadzić firmę budowlaną
  • firma budowlana reklama
  • jak promować firmę budowlaną
  • marketing firmy budowlanej
  • jak reklamować firmę dekarską
  • reklama firmy budowlanej w internecie
  • jak wypromowac firme budowlana
Przeczytaj poprzedni wpis:
Branża farmaceutyczna w dobie cyfrowej rewolucji

Współcześnie, w związku ze stale powiększającą się społecznością internetową, coraz bardziej widoczne staje się poszukiwanie niekonwencjonalnych rozwiązań i działań wizerunkowych. Wykorzystuje się w tym celu min. działania promocyjne w wyszukiwarkach...

Zamknij